Nutiviktoriini "Nutt tuleb peale" võitjad on selgunud

3. - 7. maini toimunud Nutiviktoriinil oli üle 6000 osaleja. Nutiviktoriini eesmärk oli motiveerida õpilasi jt huvilisi panema oma teadmisi ja oskusi proovile infootsingus. Osalema...

Kevadisel nutiviktoriinil osales üle 6000 huvilise

Auhinnaliste kohtade võitjad on võistlusgruppide kaupa allpool.

1. - 3. KLASS

  • Loksa Gümnaasium, mängijanimi Kerli
  • Oskar Lutsu Palamuse Gümnaasium, mängijanimi fortnite
  • Ülenurme Gümnaasium, mängijanimi Tere

4. - 6. KLASS

  • Roosna-Alliku Põhikool, mängijanimi ents
  • Vääna-Jõesuu Kool, mängijanimi Snufkin
  • Rakvere Põhikool, mängijanimi Iti

7. - 9. KLASS

  • Valga Põhikool, mängijanimi nico
  • Kolga-Jaani Kool, mängijanimi Pändsu
  • Türi Põhikool, mängijanimi Kristofer

10. - 12. KLASS

  • Tallinna Õismäe Gümnaasium, mängijanimi Kaisa ***
  • Rõngu Keskkool, mängijanimi Annette
  • Tallinna 21. Kool, mängijanimi bloop

ELUKOOL

  • Viljandi Gümnaasium, mängijanimi Monika
  • Kadrina Keskkool, mängijanimi Jana
  • Keeni Põhikool, mängijanimi Mann

 

Õigesti vastanute vahel loositi välja auhindu, millega sel aastal aitasid nutiviktoriini Telia, Tieto, Icefire, Eesti Gaas, LHV, Swedbank, COOP, TÜ Arvutiteaduste instituut, Insplay, Goldmerk OÜ.

Koolidega võtab ühendust korraldaja, kelleks on Pärnu Rääma Põhikooli haridustehnoloog Mart Kimmel. Tema e-post on mart@raama.ee.

Kohtumiseni sügisel 2021!